loading...
عاشــــــــــــــــــــقان ایـــــــــــــــــــــــــــرانی
behi بازدید : 17 چهارشنبه 17 مهر 1392 نظرات (1)

دوست دارم ببرمت یه جای شلوغ خیلی شلوغ......

وایستم اون وسط نگات کنم بگم اینارو میبینی؟؟

بگی آره...

بگم تو هیاهوی همه ی این آدما بازم من چشام فقط دنبال تو میگرده...

دلم فقط برای تو تنگ میشه....

صداشونو میشنوی؟؟؟

بگی آره

بگم تو اوج این صداها دلم دنبال صدای تو میگرده...

بگم حالا چشاتو ببند و بگو چه حسی داری؟؟؟

بگی انگار گم شدم بین یه عالمه غریبه....

 بگم اگه نباشی گم میشم بین یه دنیا غریبه....!!!




 




ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 45
  • کل نظرات : 32
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 27
  • بازدید ماه : 28
  • بازدید سال : 34
  • بازدید کلی : 3,702
  • کدهای اختصاصی




    دریافت کد قلب دنبال موس

    Online User